Hainbat urtetako ikerketaren ondoren, Melania Olcina Yuguero (2023ko Dantza Sari Nazionala) eta Sara Águeda TACTUSen elkartu dira dantza garaikidea XVII. mendearen lehen erdiko musika napolitarrarekin, Stravaganza izenekoarekin, uztartzeko. Aurtengo otsailean Kanaleko Zentro Koreografikoan (Madril) emandako egoitza artistiko batek bi mundu horiek, aldi berean urrun eta hurbil, esploratzeko aukera ematen die. Dantzak eta musikak soinuaren eta fisikaren arteko mugak lausotzen diren espazioa partekatzen dute, harparen soken keinu eta bibrazio bakoitzean agertzen den ukipen-paisaia sortuz.
XVII. mendeko Italiako Stravaganzaren doppia harparako musikak gorputzaren poetikotasunera garamatza, dantzen mugikortasunaren eta eskulturaren lasaitasunaren arteko elkarrizketa aztertuz. Fusio honek emozioen iragankortasuna adierazteko eredu barrokoak ekartzen ditu gogora, intentsitate dramatiko handienetik hasi eta gogo-distentsioraino, Santa Teresaren Transverberazioa eta Gian Lorenzo Berniniren Ludovica Albertoni dohatsuaren Estasia bezalako obretan inspiratuz.
ANTZEZLEAK
Zuzendaritza artistikoa, koreografia eta interpretea: Melania Olcina Yuguero
Kideak: Sara Águeda eta Melania Olcina Yuguero