BIDEAN
BREVES DIES
Hileta ospetsuak Iruñeko Katedralean XVIII. mendean
PROGRAMA
|
«MICHAEL NAVARRUS» KAPERA ERRENAZENTISTA Nafarroako Ganbera Abesbatza David Guindano Igarreta, zuzendaria
SCHOLA GREGORIANA «GAUDEAMUS» Raúl del Toro Sola, zuzendaria BREVES DIES Hileta ospetsuak Iruñeko Katedralean XVIII. mendean |
||||
|
Meritxell Ferrer, fagota Amaya Blanco, biolonea Sara Águeda, harpa |
Eloy Orzaiz, klabezina Beatriz Lorente, sopranoa Beatriz Aguirre, sopranoa |
Sergi Moreno-Lasalle, kontraltoa Íñigo Casalí, tenorra |
||
|
Venid, venid lamentos (harpa bakarrik) |
Andrés de Escaregui |
(Eibar 1711-Fitero 1773) |
||
|
Hildakoen moteta: Interveniat pro nobis |
José de Vaquedano |
(Gares 1642- Santiago de Compostela 1711) |
||
|
Hildakoen meza, 7 ahotsetara |
Miguel Valls |
(Carcaixent 1671-Iruñea 1738) |
||
|
1. Introito |
|
|
||
|
2. Kyrie |
|
|
||
|
EPÍSTOLA (kantu laua) |
|
|
||
|
GRADUAL (errespontsuaren gorputza, kantu laua). 3. Hildakoen mezako «in memoria» bertseta
|
|
|
||
|
Tracto |
A. de Escaregui |
|
||
|
«Dies irae» sekuentzia |
|
|
||
|
EVANGELIO (kantu laua) |
|
|
||
|
4. Hildakoen mezako ofertorioa. «Hostias» bertseta (kantu laua) |
|
|
||
|
PREFACIO (kantu laua) |
|
|
||
|
5. Hildakoen mezako santua |
|
|
||
|
Altxatu ondorengorako moteta, «Breves dies» |
Francisco de Zubieta |
(Nafarroa, XVIII. mendea) |
||
|
BENEDICTUS (kantu laua) |
|
|
||
|
PATER NOSTER «mozarabiarra» (kantu laua) |
|
|
||
|
AGNUS DEI (kantu laua) |
|
|
||
|
«Misa breve»ren Agnus Dei |
A. de Escaregui |
|
||
|
COMMUNIO (kantu laua) |
|
|
||
|
6. Hildakoen mezako «Miseremini mei» moteta |
|
|
||
|
Inter vestibulum |
A. de Escaregui |
|
||
|
BENEDICAMUS DOMINO (kantu laua) |
|
|
||
|
«Libera me, Domine» errespontsua |
Juan Francés de Iribarren |
(Zangoza 1699 - Málaga 1767) |
||
|
IN PARADISUM (kantu laua) |
|
|
||
|
BREVES DIES |
|
Iruñeko Katedraleko musika-jardunak, zehazki, hileta ospetsuetan, XVIII. mendean izan zuen bilakaera estilistikoa entzuteko bidea ematen du Breves Diesek, Vallsen amaierako barrokoaren eta Escareguiren estilo xaloaren artean, eta, era berean, garai horretako hileta-musikaren soinu ezaugarrira hurbiltzekoa. Hain zuzen, soinu horren ezaugarria da continuum ugaria, eta organorik eta instrumentu melodiko alturik ez izatea. |
Laguntzailea: Zangozako Udala